Yorgunanneeem Doktora muayene oldum, kan verdim bir sıkıntı yok görünürde dedi. Biraz daha bekleyelim olmazsa bi rahim filmi çekeriz tüplerde bi tıkanıklık var mı diye bakarız dedi. Tüp tıkanıklığı rahim filminden başka yolla anlaşılan bir şey değil dedi. Bu ay böyle bir sonuç aldık bakalım. Ovulasyon takibi yaptım, soğan kürü yaptım. Tiroid ilacımı aksatmadan içtim. İnşallah hayırlısı olsun bakalım