Roonniee Oturup kalkmaya dikkat ediyorum 5 haftalık daha ve oturup kalkarken sanki kasığıma gaz sıkışması gibi bi ağrı oluyo (sürekli olmuyor ama) geçiyo hemen sizde de oluyor mu ya da oluyor muydu normaldir dimi?
Kze Roonniee rahim genisledigi icin oluyor ani hareketkerde daha cok hissedersiniz hatta biraz daha ilerleyen zamanlarda da kramp seklinde hissedersiniz bol su tuketin
myangelson Roonniee evet normal 11+6 haftalığım hala kalktığım zaman kasığıma sancı girer çıkar bazen
myangelson Roonniee evet öyle gerçekten. Bir sıkıntı olduğunda neden oluyor sorun mu var acaba bir sıkıntı belirti olmayınca da neden olmuyor acaba 😅
Roonniee myangelson evet bazen abarttığımı düşünüyorum ne abartıyosun işte içinde insan oluşuyo sen gaza ona buna takılıyosun diyorum kendime 🤣