nisaaa5400 bizde gebelik oldu 2 buçuk sene sonrası bende pcos teşhisi kondu çatlatma iğnesiyle hamile kalmıştım ameliyattan 5-6 ay sonraydı sanırım yanlış hatırlamıyorsam. Ama erken doğum ile kaybettik 2 sene korunmamizi istedi doktor 2 sene sonra korunmayı bırakınca hamile kaldım üstelik eşimde varikosel nuksetmisti degerlerde düşme olmuştu uzun süre yine uğraşacağız eşim ameliyat olur bana çatlatma iğnesi falan yapılır uzun sürer diye düşünmüştük ama hiç ummadigimiz anda hamile kaldım. şuan hamileyim çok şükür bu bebeğimizi sağlıkla ve zamanında kucağımıza almak nasip olsun 🤲🏻 Rabbim herkese nasip etsin 🤲🏻
Ameliyat zor değil eşim zorlanmadı çok şükür kolay atlattı yanında ben kalmıştım ilk yuruyusunu falan beraber yapmıştık. Yani ameliyatın ertesi günü baya toparlanmisti artık