Kızlar dün öğlen 1 gibi nişanım geldi akşam 11 gibi sancılarım başladı. Saat gece 4 buçuğa kadar sancı çektim en fazla 1 dk aralıklarla oluyordu 5 dk da 1 e düştü ağrılarım öyle olunca bi hastaneye gittik. Sancım düzenli ama kısa çıktı gece 5 te bebek hareketleri çıkmadı nstde uyuduğu için bebek hareketlensin diye serum takıldı. Bebeğim hareketlendi benim sancılarım gitti düzensizleşti. 8 de hastaneden çıkış yaptık evde çekmek için. Doğumu hızlandıracak şunu yap diyebileceğiniz tavsiyeleriz var mı ben şimdiden yıldım çünkü ilk gebeliğim