Merhabalar cuma günü gittiğimizde 13+1 ile uyumluydu 6.94 cm, bugün ikili tarama sonucu almaya gittiğimizde yine 13+1 ile uyumlu çıktı 7 cm olmuştu kalp atışı da vardı çok şükür ama eve geldiğimde ultrasonlara bakınca fark ettim hâlâ 13+1de olduğunu doktorumuza da soramadım bu yüzden normal midir acaba