ebru30 Bende sizin gibiydim her ay test, üzüntü oluyordu. Çevremdekiler takma, düşünme öyle oluyor diyordu ama insanın elinde olmuyor. 9 ay sonunda hamile kaldım son 2 ay ne ovulasyon yaptım ne başka bir şey istemiyorum artık demiştim. hamile kaldığım ay stresli bir zamanımdı bebek aklıma bile gelmemişti korunmaya başlamıştık zaten sadece 1 kere korunmadık ve ben o ay hamile kaldığımı öğrendim şuan 15 haftalığız. Gerçekten dedikleri gibi hiç düşünmemek, üzülmemek gerekiyormuş. İnşallah en kısa ve doğru zamanda sanada nasip olur