Bernakoyunn Merhaba 18 Ağustos reglim bitti. 7-8-9 Eylül gibi tekrar olmam lazım. Bugün erken test yaptım ve negatif. Şehir hastanesi de gebelik testi yapmadı 😖Sizce test için çok mu erken oldu?
Gokturkmom_ Bernakoyunn ben adetten 4 gün önce kan vermiştim ama acil kabul etmiyor polikinlikten giriş yapman lazım ya da özel hastaneden yaptırabilirsin aynı şekilde sağlık ocağı da kanı alıyor diye biliyorum gebelik için .
Bernakoyunn superstar_00 çam ve Sakura Şehir hastanesine gittim ama 3. Derece hastane olduğumuz için yapamayız dediler 😕
Pamiramsi Gerçekten ilginç bir durum, bazı doktorlar adet gecikmesi olmayana da direk yapmıyorlar o yüzden bahane uydurmuş da olabilir yakınızda sağlık ocağı, başka hastaneler varsa gidip isteyin bence