nazel123 bkdusunenanne içmemeniz daha iyi yada aşırıya kaçmayın ara ara içince bir süre sonra canı ız istemiyor zaten yani benim kola da öyle oldu eskiden çok severdim ara verince şimdi soğudum canım istemiyo
Pinarkorkmazer bkdusunenanne az bir şey içmenizde sorun olmaz hamilelik bu kadar da kısıtlanacak bir şey değil :) stres yapmayın az bir şey için ben amerikadayım kadın doğum bölümüne gidiyorum kadınlar litre litre kolalar içiyor hamburger yiyor sabahları aç karınla kahve içiyorlar saf filtre espresso vs hiçbir şeyleri de yok doktorlar da görüyor hatta ben hamileyken hastanedeydim ve bana cips kola verdiler hemşireler eşimle donduk kaldık şaşkınlıktan 😂:) nefsinizi köreltecek kadar içebilirsiniz
Yasmin_461 bkdusunenanne ilk haftalar da benimde canım istiyordu içiyordum da yani şuan o istek geçti geçici bence
Gizemiii bkdusunenanne insandan insana değişir canım milletin burda yasak demesine bakma en iyisini sen ve Doktor’un bilir bağımlılık olmuş yapacak birşey yok zaman geçtikçe zaten kendin rahatsız olup azaltıcaksın emin ol
Mrvtrk Doktorum bana içmemem gerektiğini söylemişti sizde doktorunuza sorun bence. Şu an sadece günde bir fincan türk kahvesi içiyorum . Hamilelikten önce 2 bardak filtre kahve tüketiyordum hamilelikten sonra ağzıma sürmedim