Melosum34 Dua edin bugün cinsiyet öğreneyim 17 haftayı geçicem neredeyse doğru düzgün bir doktor söylemedi bişey inşallah öğrenirim 😊
Serapalptekin Melosum34 oğlumu 13 haftalikti öğrendiğimde kızımı 21 haftalıkken simdik ise 19 öğrendim yine kız 😅 benden mutlusu yok
Melosum34 Serapalptekin yine öğrenemedim 1 ay sonra gel dedi ama özele gidicem 1 ay beklersem doğururum meraktan 😄