Betul_ela0 yarın 36 haftalık oluyoruz. Normal doğum olacak bir sıkıntı çıkmazsa. Yurtdışında yaşıyorum ve mecbur olmadıkça sezaryen seçeneği olmuyor burada. 2 Ekim görünüyor 40. hafta bitimi. İnşallah sağlıkla gelir🙏🏻 Artık beklemek çok zor. İnanılmaz derecede halsizleşmeye ve yorulmaya başladım. İşten ayrılalı 1 hafta oldu daha. Çalışırken daha kolay geçiyordu sanki günler şimdi hiç geçmiyor. Yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne diyecek. Tüm herkese sağlıklı ve kolay doğumlar diliyorum 💕 Bu arada bebişlerin kiloları nasıl?