37+0dayız doğum yöntemi belirlemek için çatı muayenesi yapıldı. Çok canım acıdı o yüzden doğal doğum fikrimden uzaklaştım. Korktum yani. Sezaryen için gün mü alsam🥺 Doğal doğum acısı ile çatı muayenesindeki acı benzer mi nasıl yapsam bilemedim fikir verir misiniz?