Ozkus Benim gibi 8. Haftaya girecek , bu mucizevi süreçte 2. ayını devirecek olan anneler burda mı? Şikayetleriniz neler ? Ben bugün doktor kontrolünde civcivimin tekrar kalp atışlarını dinledim gupçıkı gupçıkı 😇😍 İlk 4 haftalıkken kan tahlili ile öğrendim 2 aylık evliyim Allah bekletmedi bizi şükür. 6+5 de hem keseyi hem de minnağı gördük kalbinin atışına şahit olduk. Bugün de kan ve idrar tahlillerimin sonuçlarını tartışmak için randevum vardı. Şükürler olsun hiçbir eksikliğim yokmuş , problem yok ikinizde de şimdilik dedi doktorumuz. Tekrardan da baktık geçen haftaya göre baya büyümüş , vajinal ultrason ile dinlediğimiz minik kalbini bugun direkt karın ultrasonu ile gayet dinleyebildik ortaya ayan beyan çıkmış 🙏🏻 7+6 dayım yarın 8. haftaya gireceğiz. Çalışan bir anneyim. Sağolsun hiç sıkıntı çıkarmıyor. Uyku bastırıyor arada onu da işyerim ile ilk öğrendiğimden beri paylaştığım için öğretmenlik yaptığım kurum bana anlayışlı davranıyor boş derslerimde gayet kestirebiliyorum.. Bir de gebelikten önce mide problemim vardı yanma ve asit şikayetim o biraz arttı daha çok ekşime oluyor. Bulantılarım henüz yüksek değil birkaç defa hafiften bulanır gibi oldu sık yaşamıyorum. Sizler ne durumdasınız?
seyma281015 Ozkus Bende 7+4 ☺️ İkinci evladım olacak inşallah. Kızım da aşırı kusma yaşıyordum bunda da midem bulanıyor ama çok fazla değil ona kıyasla. Şimdilik iyiyiz çok şükür 🙏
demet19 Hamileliğimiz aynı zamanla ilerliyor🙏1 ay sonra kontrole gideceğim ikili test için👼inşallah sağlıcakla alırıx bebeklerimizi.Benim mide bulantım var malesed bu hafta başladı
Ozkus demet19 Benimle beraber 2 yakın arkadaşım da gebe 😊 Biri benden 2 hafta önde , diğeri de 3 :) Beraber takip etmek eğlenceli oluyor. Allah sağlıcakla kucagimiza almayı nasip etsin cümlemize 🙏🏻😇😇♥️
Ozkus seyma281015 Allah iyilik versin size de minnoşunuza da 😊🙏🏻 Sorunsuz bir gebelik dönemi diliyorum