Benimde ilk doğumum o şekildeydi bunu sezeryan istiyorum o şekilde bi doğum istemiyorum her ne kadar ağrıyı kesseler de ıkınma problem bence ki ben öyle oldum doktor bana vakumla alacağım çocuğu falan demeye başladı bu hamileliğimde de riske atmak istemiyorum açıkçası