Kızlar bugün 32+2deyim ve dünkü kontrolde bebeğin doğum kanalına girdiği ama rahim ağzının kapalı olduğu söylendi. 2.gebeliğim bu, ilkinde 39.haftada sezaryen oldum ve hiç böyle bir deneyim yaşamadım. Doktorum 1 ay daha dayan dedi ve istirahat verdi ve bol sıvı önerdi. Böyle bir şey yaşayıp zamanında doğum yapan var mı, sorunsuz geçirmek için neler yaptınız, çok endişeliyim ve evde 3.5 yaşında çocuğum var, mutlak dinlenmem imkansız.