06Canan Mlidya 26 gün önce doğum yaptım doğum sırasında teklif edildi kabul etmedim anestezi uzmanın anlattığı belden iğne yapıcam ıkındıgını hissetmiceksin acısız doğum olarak adlandırdı
Mlidya Biraz anlatır mısınız ben suni sancı ile doğum yaptım yani hangisi daha minimum seviyede onu öğrenmek istiyorum ona göre bende öyle yapacağım ilerde kalıcı olarak bel ağrısı falan oluyor mu
Bendiyebiri_ Mlidya inşallah canım çok ağrın sizin artarsa hemen işte ebelerden yapınca biraz rahatlarsın ve rahimi çok güzel açıyor diyolar
Smyrmz Mlidya 4 cm açıklığından sonra belden iğne vuruluyor yani açılmanız olmuyorsa yine suni sancı alabilirsiniz duruma göre..
Mlidya Simge22 kendi doktorumla da konuşayım sormak lazım iyi mi kötü mü normal olan mı iyi şuan kafam karıştı ıkınma konusunda
Mlidya Simge22 3.doğumum ama hâlâ ilk gibi şimdiden stres yapıyorum nasıl doğuracam diye kese arkasında kanama varmış progesteron başladık bugün
Mlidya Anladığım kadarıyla sancı zaten oluyor ya kendi yada suni ama iğne yapılınca biraz hafifliyor ıkınma hissindeki gibi acı olmuyor anlamadığım şey iğne yapılınca ıkınma hissi nasıl gelecek bebeği nasıl itecez 🙈😊