sglmyvz-23 eger aklınızda soru işareti kalacaksa başka bir doktora daha gidip fikir alabilirsiniz benim ölçüm yaptırdığım yer referans değeri 0,15 iken benim sonucum 0,27 çıktı doktor çok yüksek her ay idrar ve kanla takip edelim mutlaka tansiyon ölçümü olsun yükseldiği an geri gel dedi. Ama çoğu kişinin idrarda proteini enfeksiyondan dolayı yüksek çıkıyor diye şeyler duydum yinede içiniz rahat etmesini istiyorsanız başka doktor mutlaka görsün. Ve bu durumda strest yapmayın stresten de tansiyon yükseliyor. Güzel düşünün her şey güzel olsun ❤️🌸