Selam kizlar, 15 haftalık hamileyim. Sabah uzanıyordum hapşururken kasıklarıma ağrı girdi baya sanciliydi saniyelik oldu geçti. O sırada küçük oğlum 3 yaşında birden kasiklarimin üstüne zıpladı karnıma doğru o an baya aci hissettim ama çok kısa sürdü baya korktum. Şuan ağrı sızı kanama vs hicbisey yok. Almanyaya gezi sebebi ile geldik burada bir kere kontrole gidebildim randevu almak çok zor acil vs Türkiyedeki gibi ilgilenmiyorlar. Çok endişeliyim bişey olmuş mudur diye. Fetal doppler alsam bu haftalarda bebek kalp atışı duyulur mu? Ya da kötü bişey olsa kanama.vs olur muydu? 😥