Bigsecret3 br2023 teşekkür ederim ben de gecikmemi bekleyeceğim sanırım çünkü ne kadar erkenden yaparsam yapayım tek çizgi çıkıyor
br2023 Bigsecret3 Rica ederim cnm gecikmesini beklemen en doğru sonucu verir Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş bırakmasn 🤲🏻
Ahlas-1 Bigsecret3 merhaba ben regl olmadan 1 hafta önce falan kaset test ile öğrendim. Şu en ucuz olanlarından. Zaten varsa hepsinde çıkıyor bence. Bu zamana kadar hiç yalancı pozitif görmedim hiçbir testte.
Bigsecret3 Ahlas-1 geç döllenme ise maalesef çıkmayabilir bu biraz da yapı bence ben kızımda adetime bir hafta varken yaptım yoktu ama 1 gün kalasi çıktı
Ahlas-1 Bigsecret3 clearblue da varsa erken de olsa gösteriyor. Şu haftayı gösteren dijital olanları denemiştim ben.
Ahlas-1 Bigsecret3 resim eklemeyi denedim ama beceremedim. Google’a clearblue dijital hamilelik testi yazınca çıkıyor 😅
Ahlas-1 Bigsecret3 evet mesela kuzenim hamile olduğunu öğrendi fakat regli 10 gün geçmesine rağmen testte yeni pozitif gördü bazen geç döllenme de olabiliyor.
Minkkk Bigsecret3 miratech yaptım canım silik gördüm sonra adetime bir gün kala kanda beta 346 çıktı sağlıkla yükselir inşallah
Bigsecret3 Ahlas-1 dimi bende onu demek istedim çünkü adetten önce erken gebelik testi ile yaptım daha doğrusu 8-9 gün vardı çıkmadı dün 5 gün vardı adetime yaptım kaset testi ama bu sefer yine çıkmadı
Pamiramsi Bigsecret3 fortest ve predictor en iyi markalar fakat fiyatları da çok yüksek. Onlara muadil olan en iyi marka prodoctor ve fiyatı makul 😂 benim eczanemde bebetime var 50₺ veriyorum ve bugüne kadar yalancı çizgisini görmedim 😇