Selamlar arkadaslar , benim 4 yaşında bir oğlum var şu an 14+6 yım.Tam 14 haftalıkken doktorumuz ikinci bebeğinizin de erkek olduğunu söyledi (%100) 🥰 Zaten cinsiyet bizim için önemli değildi çok sevindik ❤️ sağlıkla gelsin inşallah. Herkese de sağlıklı süreçler dilerim🌿