leylatosun55 30 haftalık olduk bu hafta ancak boyun kısmımda hep et beni gibi küçük küçük parçalar çıktı normal mi balına gelen var mı
Jasmine_can leylatosun55 benim de boynumda et beni arttı. Elimin üstünde normal benlerden çıktı. Koktuk altı ve genitalin de rengi koyulaştı. Hepsi hormanlarla alakalı. Doğumdan sonra geçmezse lazer ya da kremlerle hallederiz. Benleri de yakıyorlar.
Melek3675 leylatosun55 maalesef benim de var doğum yaptım kendiliğinden düşüyor dediler ama inşallah düşer
EceQueen Benim de göğüs kısmımda çıktılar, hormonlardan dolayı oluyormuş. Çoğu gebede doğumdan sonra kayboluyorlarmış bazılarında kalıyormuş…
Beyzatls Okuttur kendini onların duası var siğil gibiler küçük ama geçiyo bende de oldu okuttum kararıp düştüler 32 haftayım
mervegulerktas leylatosun55 ben de de oldu güneş gördükçe de renkleri koyulaşıyor inşallah çoğalmaz olanlar da geçer 🙏🏻