Kbramina Merhaba hanimlar 23+4 gunluk hamileym. Asagi bolgemde cok agri hissediyorum heleki ew isleri yaparken baski oluyor sanki o an cikacakms gibi 😏 bide haraketleri cok asagida hala acaba sizde de oluyo mu yani normal mi bu durum?
BFerayeY Kbramina bende 23+2 yim. Bi idrr testi yaptır istersen ben göbek deliğimin oralara yakın hissediyorum. Aşagıda değil.