Kızlar bir şey soracağım. 17 Ağustos’ta kan tahlili verdim gebelik yoktu 29 Ağustos’ta Tekrar verdim beta hcg 532 çıktı 30 Ağustos’ta tekrar verdim 729 çıktı. Son adet tarihim 18 Temmuz. Bugün doktora gittim 6 haftalık dedi Son adet tarihime göre. Ama keseyi net bir şekilde göremedi. Şüpheli dedi. Tekrar kan tahlili verdim perşembe bir daha vereceğim beta hcg Takibi yapacak. Kilolu gebeyim. Net altı haftalık mı bilmiyorum geç döllenme de olabilir. Kesenin görünmemesi normal mi?