Kizlar 32 haftalık hamileyim ikinci çocuğum olucak inşallah idrarda şeker çıkıyor ama evde ölçüm yapıyorum mesela bugün tokluk 107 çıktı gayet normal doktor bebeğin 2 hafta önden gittiğini ve suyununun bir tık fazla olduğunu söylüyor napmam lazım bilemiyorum