Bu bölümün ataması zor bölümü bırakın şu şartlarda hiçbir yerde atama yapılmıyor malum kamuda tasarrufa gidildi artık emekli olan kadar alım yapılacak o yüzden bir yerlere atanmak için önce birilerinin emekli olmasını daha sonra KPSS sınavını daha sonra mülakatı en son güvenlik soruşturmasını geçeceksiniz geçtikten sonra sözleşmeli öğretmen oluyorsunuz 4 yıl boyunca kadroya bile alınmıyorsunuz , sözleşmeli öğretmende normal kadrolu öğretmen ile aynı maaşı almıyor yani çok zor maalesef