Melishera01 Gittim beta 1000 çıktı hamilesin dedi sağlık ocağındaki doktor sanki idrarında enfeksiyon var az rahminde kanama var gibi kadın doğuma git belki bebekle alakasız bişeydir kadın doğumcu görmeden bişey diyemem dedi aklım karıştı
Tugba_turk46 Melishera01 beta 1000 çıktıysa kesin hamilesin canım o nasıl salak bir doktormuş sen bir kadın doğuma git detaylı muayene ol ayrıca rahimde kanama olması betayımı yükseltiyormuş beyan 2 günde 2 kat artarsa sağlıklıdır
Melishera01 Tugba_turk46 hamilesin ama rahminde biraz kanama var dedi enfeksiyon gibi o yüzden kadın doğuma git ultrasonla baksınlar dedi
Melosum34 Melishera01 alttan muayene falan yapmadan anlaşılmaz o için rahat olsun bana da sağlık ocağım sağlıksız gebelik demişti 5.haftamda ama 17 haftalık olduk bile
Nur18- Melishera01 enfeksiyonlar bazen tehlikelere yol açabilir o yüzden öncesinde tedavi edilmesi gerekir eğer enfeksiyon var ise Kadın doğumcu gerekli tedaviyi yapacaktır endişe etmeyin