Beni de aradılar çağırdılar kayıt falan açtırmadım. Sanırım hamilelik sisteme düşünce bağlı olduğun sağlık ocağının sistemine de düşüyor. Şuan 21+5im daha hiç gitmedim. 17. haftamda aramışlardı en son bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayınca gelip tetanoz aşını vurulmalısın istediğin zaman gel dedi. Birkaç haftaya gidicem ben de ilk kez bakalım 🙏