Dün doktor kontrolüm vardı 35+6 dım 3100 kg 49 cm dedi doktorum,eğer böyle giderse 4 üstü olur sezaryene alırım dedi. Bende sezaryen istemiyorum dedim o zaman 39. Haftada suni sancı verip deneriz daha fazla kilo almadan dedi. Bu şekilde olan var mı lütfen çok aklıma takıldı dündenn beri,birde dün nst’de sancı da çıktı.