Ecekrk Xxxxci sıklığından ziyade süresi önemliymiş 5-10dk arası sürmeliymiş eğer çok uzun sürüyorsa o zaman doktora gitmek gerekiyormuş birde insanlar gibi düşün mide büyüdükçe hıçkırırız ya onunda midesi büyüyor oda büyüyor onun için hıçkırıyordur
merimiri Xxxxci benim ki de 2 günde bir bu ara daha fazla hıçkırıyor büyüdükçe daha çok oluyor sanırım
Xxxxci Ecekrk 10 dakikadan uzun sürmüyor kısa süreli sıklıkla hıçkırıyor 🥲 evet biliyorum o sıvıyı yuttuğu için oluyor gelişiminin bir parçası ama ben nedensizce üzülüyorum🥲
Munevver_kaplan_33 Xxxxci bende tam tersi hıçkırıyor diye seviniyorum kızım içimde biraz daha büyüyor diye 😀
Xxxxci Aylaa123 ahahha tabi bizlerde hıçkırıyoruz 😁 hıçkırınca elimi koyuyorum elimin olduğu yere gelip hıçkırıyor ona geçecek falan diyorum ay görmen lazım çok komik ve hüzünlü anlar yaşıyorum kendi kendime 😁😁
Feyzamali33 merimiri kaç haftalıkken hıçkırık oluyor ben 29+4 üm daha öyle birşey hissetmedim nasıl bi şey oluyor 😅
Xxxxci smnr-06 Munevver_kaplan_33 gmz10 Çok teşekkür ederim kızlar normal bir süreç olması beni mutlu etti 🥰🙏
Feyzamali33 Xxxxci kaç haftalıkken hissediyorsunuz hıçkırığı ben 29+4 oldum daha öyle birşey hisssetmedim kızlar
Xxxxci Feyzamali33 ben 28+6 yım baya baya hıçkırıyor bende önceleri burda okurken nasıl oluyor falan derdim şimdi çok net anlayabiliyorum pıt pıt atıyor hatta dışarıdan bakınca bile belli oluyor minik minik 😁
Feyzamali33 Xxxxci yaaa ben anlayamıyorum yada hıçkırmıyor bilmiyorum 🥹 kıpırdıyor tekme atıyor ama hıçkırık bilmiyorum ki tutuyor mu anlamıyorum😅
Xxxxci Feyzamali33 gün içinde biraz dikkat edin ona odaklanınca hissedersiniz minik minik pıt şeklinde 😁
Feyzamali33 Xxxxci içten mi hissediyorum böyle ilk bebek küçükken attığı tekme gbi kıpırtı gbi mi arka arkaya mi sürüyor 2-3 dk falan
Xxxxci Feyzamali33 evet içten oluyor elini koyduğunda tam hissedersin 3-5 saniyede bir kalp atışı gibi atıyor