Sudenaz0105 Kızlaar günaydın naptınız doğdunuz mu ? Benim gün geçtikce daha da iyi hissediyorum kendimi🤣 bugün 4 aylık gibiyim 😆 bugüm kontrolüm var bakalım🥰