Eda1254 kremi 2-3 gün sürdüm bıraktım gümüş kapağa geçtim çok şükür yaralar geçti. Hala hassas ama banyo yaparken su değince acıyor. Bebek ilk emdiğinde 3-4 sn acıyor sonra geçiyor. Yara acısı çok fena Allah kimseye yaşatmasın ağlayarak emzirdim 1 hafta. İmkanı olan gümüş kapak alsın