Abgu ben de gece nöbetlerinden muaf olmak için böyle bir rapor almaya çalıştım. 16. Haftalara denk geliyordu. Az riskli gebelikti benimki. Alacağınız raporun ismi durum bildirir tek hekim sağlık raporu. Raporda Doktor nöbetten muaf tutulması uygundur vs ne istiyorsanız ya da ne uygun görüyorsa yazıyor. Ancak bu raporun kanaat raporu olduğunu kurumların uygulama zorunluluğu olmadığını bilin. İdare ile görüşüp durumunuzu anlatıp ardından bu raporu verin.