bkdusunenanne Kızlar uygulamaya göre yarın 4 haftalık ben hiç bir belirti göremiyorum ilk günlerdeki gibi… Arada sırada baş dönmesi olarak görüyorum ne halsizlik ne bulantı var. Normalmi? Randevu alamıyorum.
Hync1 bkdusunenanne NACİZANE TAVSİYEM İLK RANDEVUYA 8 HAFTALIK OLDUĞUNDA GİTMENİZ NET KALP ATIŞI DUYARSINIZ VE ÇOK YENİ HER GEBELİKTE BELİRTİ OLMUYOR VE BOLCA UZAN DİNLEN AY
Fyzblky bkdusunenanne Bende 5+3 oldum canım herhangi bi belirtim yok. İştahım hiç olmadığı kadar açık ve kasıklarım arada ağrıyor o kadar. O haftalarda belirti olmaması normal. Henüz bende doktora gitmedim..
halimeyyy Fyzblky bulantı olur muymuş sonradan günümüz de aynı ama şimdiden 3 kilo falan aldım bile aşırı iştahım açık
MorKelebek54 bkdusunenanne kuzum her gebelik farkli birinde bulanti olur digerinde olmaz hem sana kendini belli edicek kadar buyumedi kiz dua et de saglikli olsun ama bulantin olmaz 😂 bide randevu bulamiyosun ya maddi durumun iyiyise ilk ozele git istersen en azindan kesinlesmis olur ama gidersen de 7 8. Haftayi bekle ki kalp atisini da duyun ☺️ kan verdin mi bu arada
Nur7o bkdusunenanne daha çok erken canım ben hamile olduğumu bile 5 haftalikken öğrenmiştim yani hiç bir belirti yoktu sadece sürekli uyuma yorgunluk hissi vardı 1 ve 2. aylarında hissedersin
Tugba_turk46 bkdusunenanne aynısınıı bende yaşıyorum göğüslerimin değişikliği ve sızlaması dışında hiçbir belirti yok ya canım birde birşey soracağım ben cuma günü evde testte hamile olduğumu öğrendim pazar günü kan vermiştim 5000 çıktı dün ilk muayeneye gittim kesem gözüktü senin kesen göründümü doktor bana 2 hafta sonra kalp atışına gel dedi son adet tarihimide bilmiyorum kaç haftalık onuda hesaplayamıyorum
Ss4 bkdusunenanne 38 haftadayım inanın hareketleri dısında hiç belirti yok. Hepde öyleydi en basından şanslıyız kısacası🫠
Fyzblky halimeyyy Benimde aşırı iştahım açık tartılmıyorum 😂 6. Haftadan sonra oluyormuş genelde bulantı ve diğer belirtiler
Dunyam28 bkdusunenanne daha erken olduğu için olabilir. 6 hafta gibi başlayabilir. Hiç başlamaya da bilir. Benim ilk gebeligimde hiç belirti yoktu.
9Busra9 bkdusunenanne ben 16 haftalığım ve hiçbir belirtim yok sadece doktorun verdiği ilaçları içerken midem kalkıyor o kadar
sacmalamakizim bkdusunenanne Belirtiler için erken bence, benim belirtim 6-7 hafta arasında başlamıştı.
Kittennn bkdusunenanne canım ben 18. Haftada hareketlerini hissedene kadar hamile olduğumu unutuyordum ne kusma oldu ne başka bir şey çok şükür kolay bi hamilelik geçirdim şimdi kızım14 günlük oldu yanımda uyuyor hamdolsun🥹🫶🏻
Nurbl Testim pozitif benimde sadece iştah değişikliği kasıklarda ağrı ve uyku sakinlik var memelerde şişme acıma yok sıkınca sıvı geliyor onu gördüm