Kacamazz bende yapmak istiyorum ama neqativ görmekden korkuyorum sizin belirtileriniz varsa yapın isterseniz ama çıkmazsa da ümitsiz olmayın ben ilk hamileliyimde 5 gün önce çıkmadı 2 gün geciktikten sonra belli oldu ama malesef düşük yaptım senin için en güzel en hayırlı haberler olur inşallah