Ssgndgd 32 haftalık hamileyim dün kontrole gittim bebegimin sol böbreğin büyüme olduğunu takip edilmesi gerektiğini söyledi doktor başına gelip sonradan düzelen var mı
Daisyy000 Ssgndgd Sonradan düzelir merak etmeyin bizimde vardı ,4 aylıkken kendiliğinden kapandı.Erkek bebekse erken sunnet ettirmenizde fayda var
Satisati Ssgndgd büyüme genellikle erkek Bebeklerde oluyor doğduğunda sünnet ettirebilirsiniz eğer büyüme öyle uçuk bir fark değilse birkaç aya düzeliyor
numix Ssgndgd Bizimde 20. haftadan beri var doktorum doğduktan sonra ilk idrarla veya sünnetle geçer diyor. Ama bebeğiniz erkekse erkek bebeklerde olması çok normalmiş. Kontrollerde düzenli baktırın artış veya azalış oluyor mu
Ssgndgd numix 10 gün sonra tekrar gidecez inşallah düzelir ama korkacak bişey yok anladığım kadariyla