Glmgkcmm Glenyldz ben sedat beye gidiyorum büyük ihtimalle hepsi aynı aralikta 90 tlydi suan 105 olmus ben 3 gun önce nst icin 35 tl odedim dpgum ücreti de 2450 tl olmuş