1 buçuk aylık bebeğimi kaybettim, henüz kalp atışını duymamıştık, kalbi oluşmadan büyümeyi bırakmış, hcg değerim yeterince yükselmedi ilk önce sonra da düşmeye başladı,kanamam olmadığı için kürtaj ile aldılar dün,dua edin ki allah bana ve isteyen herkese sağlıklı hayırlı eli yüzü düzgün sıkıntısız kolaylıkla evlat nasip etsin sabır versin….