Merhaba hanımlar 29 +2 haftalık gebeyim dün su sızıntısı şikayetiyle Zeynep Kamil hastanesi yönlendirildim amiyon testi yaptı pozitif çıktı hastaneye gelinde ağrılarım arttı yürümekte zorlanıyorum yatışım yapıldı dün sezeryanla doğuma alacaklardı çok şükür nts de çok ağrım çıkmadı serumlarla biraz rahatladım ama şuandada ağrım var ama söylemeye korkuyorum benim gibi olan varsa yardımcı olabilir mı lütfen