Yildiz_20 Yani yalan olmasn çok rahat geçti hamileliğim aman aman ağrılarım olmadı yani yalnz bu 30. Haftadan sonrası baya zor geçti ağrılardan gene de çok şükür buna da daha kötü hamilelik geçirenler var sonuçta sadece bebek için endişe ediyorum bı skntı olmasndan🙂