Miniklerinannesiyim İlk gebeligimde de burnum baya büyümüştü elim şişmişti şimdi hem el hem ayagm şişmiş hemde burnum kocaman olmuş ya eli ayağı anladım da bu burnum niye şişiyor 😭
Tutaste_ Miniklerinannesiyim oksijen daha fazla istiyor vücut. Ondan uyuyor ben rizeliyim bizim yaylaya cıkınca burnumuz büyür oksijenden 😀😀mesur özelliğimiz buyuzden tabi
br2023 Miniklerinannesiyim Fındık burnum kocamaaan olmuş😂kahverengi lekeler de olmuş sadece büyümeyle kalsaydı keşkee
bykarakan Miniklerinannesiyim benimde büyümüştü zaten takintiliydim burnuma o halini görünce doğumdan 6 ay sonra estetik oldum 🤪🤪 cenemde lekeler boynumda et benleri falan çıkmıştı alt üst etmişti kızım beni sağolsun ,🥲
Miniklerinannesiyim br2023 ahhah benimkide aynı gecen gun kızım düştü burnu şişti anne burum seninki gibi kocaman olmuş dedi bi yıkıldım🤣
Miniklerinannesiyim bykarakan helal olsun valla benim burnumda maşallah küçük bi sorun yok ama hamilelikte kocaman oluyor niyeyse
br2023 Miniklerinannesiyim Bu çocuklar yok mu herşeyi tüm gerçeğiyle nasıl da suratımıza vuruyorlar😂😂 Allah bağışlasın 💕
Tutaste_ Ecekrk napim ya bildiğim seye yazıyorum bilmediğim yazmıyommm 😀😀 demekki sende bendensin karsılasıyozzzz
Tutaste_ Ecekrk kız işim gücüm ne video izliyorum hep youtuba tan hersey aklımda giflerde arıyorum 😀😀
Ecekrk Tutaste_ iş güç deme bana patronum bugün sen artık doğum iznine çık dedi neymiş göbeğim yok büyümüş nefes nefeseymişim yoruluyormuşum
Ecekrk Tutaste_ doğumdan sonra 12 hafta kullanacaktım ben böyle olunca 8 hafta kalıyor ayrıca çalışıp kızımın eksiklerini alıcaktım
Tutaste_ Ecekrk dogru. Cidden şu doguma iznini yapış şekilleri cok sacma cocugu dogurunca satıcaz herhalde cidden. Helal olsun buarada ben ölü gibiyim evde oldugum halde
Ecekrk Tutaste_ bende genelde evden çalışıyorum ofise gittiğim günler tatile gitmiş gibiyim patronlarda diyorum çağır diye çağırmıyor