LinamAsyam Gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebişinizi inşallah 😍 Hareket azlığından kastınız nedir acaba? Ne kadar azdı? Benim doğumum haftaya ama bu hafta hareket azlığından şikayetçiydim nst girdim düzensiz sancılarım, kasılmalarım vardı. Açıkçası tarihime kadar dayanmak istiyorum 🥹