Aslisko Bir sorum olacak anestezi yapılırken kadın doğum doktorunuz yanınızda mıydı yoksa uyuşunca mı geldi
mervemurat16 Aslisko benim iğne yapıldıktan bir dk falan sonra geldi benimle konuşurken aynı zamanda meğerse çocuğuda çıkarmaya başlamıştı☺️
2prens1prenses_ Benimki yanımdaydı ikisinide oldum ikisinde de yanımdaydı zaten o sırada ameliyat olucak yeri batikonlarken onlar anesteziyi veriyorlar diğeri de zaten beline yapıyorlar uzaniyorsun benim doktorlarım yanımdaydı