Dilek_04 Kızlar karnımdan pat diye ses geldi takmadım ama aklıma su geldi. Biraz zaman araya girdi ayağa kalktım durmadan su akıyordur hala devam ediyor. Ne zaman hastaneye gitmem gerekiyor? Hastane bana 5 dk mesafede .
TugceCakir Dilek_04 bı duş alıp doktora geç canım benimde öyle olmuştu devaminda su ile kanda ona eşlik etmeye baslamisti
Melisa2907 Dilek_04 sancınızı lütfen takip edin. Nişanınız geliyor olabiliyor eğer sancılarınız fazlan ise bence hastaneye gitmenizde fayda var.
annesio Dilek_04 canım nişan geldi deseydin evde bekle derdim ama şu gelince gelin diyor doktorlar, bi git bence yakınmışta zaten
Dilek_04 TugceCakir duş aldım hemen şuan suyun rengi pembe tonlarında geliyor. Niye acaba ters bişey yoktur değil mi ?
Dilek_04 TugceCakir Melisa2907 Masym34 annesio Ummuarbc Tugcev Sltny TugceCakir ozlemkksl Hilalcgl merimiri Mervealya1992 Teşekkür ederim hepinize doğurdum çok şükür 🤲🏻🥹 Rabbim kalan bütün arkadaşların yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻
Masym34 Dilek_04 normaldir benimde öyleydi birazı nişanla beraber geliyor bol bol ördek yürüyüşü yap dua et iyi düşün rabbim hemencecik kavuştursun yavruna 🤗çok heyecanlı anlar tadını çıkar
ozlemkksl Benimde sabah 6 da geldi , hazırlanıp hastaneye geldim. Yatışım yapıldı Allahım güzel doğumlar nasip etsin
Hilalcgl Sancıların sıklaşmasını bekle bence benimde gece suyum gelmişti apar topar hastaneye gitmiştik hissedilen sancılarım başlamadan gidince rahat edemedim hastanede şimdiki aklım olsa evimde dururdum duş alırdım bişeyler yerdim
Mervealya1992 Hilalcgl ama bunu rıske atamazsn susuz kalıp direk kalbı yavaslayan bebekler var yada aksi durum olan bebekler var su cok onmlı doltor kontrolunde beklemek daha onemlı
merimiri Dilek_04 ayy gözün aydın mı diyim bilemedim bence hastaneye git cnm su gelince gitmek gerekiyor önemli bebek için
Mervealya1992 Dilek_04 su gelınce evde clk bekleyemezsin cocuk susuz kalır her ıhtımalle doktor kontrolunde olman lazım nişan gibi degl su gelmesi hastaneye gtmek demek
Aeell Dilek_04 ay çok sevindim Allahim sana bağışlasın yaveunu sarisi bütün anneler Tai içi de banada bebekte sende iyisindr umarm
Dilek_04 Brnaa123 Çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🥰 ben baya bir zorlandım yani acı eşiğim düşüktür ilk doğum olunca zor oluyor. Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla bir avazda doğrursun 🤲🏻🌸