Mariam2 Korkma canım ilaçları kullan böyle karnın aşırı sertleşirse bebek toplanıyor gibi olursa gün içinde çok fazla (3-4 kere normal kabul ediliyor ) hemen doktora gidersin ciğer geliştirici falan yapıyorlar bebeğe artık hastaneler çok donanımlı o haftalarda yaşayan bebekler var kötü düşünme hiç. Serumlarla falan tutuyorlar bir şekilde bebeği içerde ama dinlenince geçmeyen ağrı ve aşırı kasılmalarda acile git mutlaka doktoru ihmal etme. Bazı bebişler çok aceleci 😊 inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız 🙏