MnevverTakl İlk doğumum normaldi bi sıkıntı yaşamadım 😊😊2.de 13 gün önce oldu. Dikişlerim var. Zamanla görcez 😂😂doktorum dikiş konusunda iyidir inşallah bu da iyi olur 😂😂