Arkadaşlar kızımın göbek bağı 4. Günde düştü. Düşmesinin üzerinden bir hafta geçti. Göbeği tertemizdi hiçbir şey yoktu ama dün farkettim ki kabuk bağlamış ve dün banyo sonrasında kanamış hafif. Bugün de emzirirken bi baktım zıbının üstüne hafif kan geçmiş. Bir haftadır hiçbir şey yoktu da neden böyle oldu anlamadım. Kötü koku ya da sarı sıvı falan yok yara kabuk bağlamış gibi görünüyor aynı. Böyle bir şey yaşayan oldu mu ne yapmam gerekir