Kızlar selam, bu ay ilk defa ovülasyon testi aldım kullanıyorum pco var adetim düzensiz şuanda da 2 aylık bi gecikmedeyim dolayısıyla adet bitiminde başlayamadım olmadığım için. 29-30 pik gibi görünüyor 27-29 birleşme oldu 30 kaçırdım 😂 bugün beyaz bi akıntım oldu 3 damla şeklinde normalde olmaz. Sorum şu aslında bu test neden hiç silikleşmiyor 😂 yani pik olduktan sonra hızlıca silikleşmesi gerekmiyor mu hiçbirşey anlamadım bu testlerden 😂