Kubracvlk Kızlar her sabah cok afedersiniz ishale cıkmaya basladım 4 gündür . Sadece 1 kere ama daha devamı yok. Normalmi ? Böyle bişey yaşadınız mı ,? Kasılmalarım falan var benim biraz acelesi var kızımın
Beyzakeles Kubracvlk 32 deyim alakası var mı bilmiyorum 1 haftadır bende aynı dertle ugraşıyorum ne yediysem düzelmedi hâlâ
MrsKiss Kubracvlk Aynı haftalarımız aynı belirtiler var hatta bende erken doğum riski var bir de üzerine bulantım başladı ne güzel yoktu hiç son haftalara doğru gittikçe zorlaşıyor
Gamzzkan Kubracvlk benimde öyle 33 den beri şuan 36 dayım daha da arttı günde 3 kez falan oluyor . Vücut doğuma hazırlanıyormuş kaslar gevsiyormus. Çok yorucu bi durum ya
Tutaste_ Kubracvlk bendede oyle oluyor bişeye yormuyorum sabah beri karnım ötüyor valla yeni sustu 😀soguk alıyoruz heralde
highlighter1010 Ben de ilk çocuğumda 39 da doğum yapmıştım 32 33 den sonra sürekli ishal geçti Vücut kendini hazırlıyor temizliyor demişlerdi Çok yorucu ve bezdiriciydi benim için Kolay doğumlar,