Herkese merhaba sevgili anneler, nihayet beklenen gün geldi çattı son 1 gün ne hissedecegimi bilmiyorum ağlasam mı sevinsem mi korksam mi bilmiyorum ama tek bildiğim şey bir gün sonra kızım kollarımda olucak yaşım 21 erken yaşta anne olmak güzel bsy bence kızımla arkadaş gibi olucam Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın çok güzel bı duygu. Uykularim kaçıyor günlerdir düşünüyorum acaba sütüm olurmu acaba sezeryan sonrası bebeğime yeterli vakit ayirabilirmiyim aklımda deli sorular anlayışsız bir aileye sahibim günlerdir dinlene dinlene temizlik yapıyorum bana değil evimin temizliğine düzenine bakacaklar şu son zmnlar artık çok yoruldum başkasının eleştirisi dedikodusu beni sinir ediyor sırf laf vermemek için canımı dişime takıp temizlik yapıyorum bir haftadır şu sürecin çabuk geçmesini istiyorum bebeğim ben ve eşim baş başa kalmak istiyorum herkesten uzak okdr iyi benim için, uzun oldu ama sizlere anlatmak istedim varsa dertlesmek isteyen seve seve dinlerim….♥️💕🌸