Kızlar acil bakın… Bugün dışardan yemek söylemiştim inşaAllah canı çeken olmaz mantı, sarma ve birtane içli köfte.Yemek yerken bacağım kaşındı kabardı anlamadım sonra diğer bacağımdan biryerde üç beş yerde oldu bu birşey mi dokundu bilmiyorum.Kaşınan yerlere çay ağacı yağı sürdüm iyi geldi kaşıntı geçti.İllkez böyle birşey yaşıyorum.Böyle bir durum yaşayan var mı?Alerjik biri değilim ama hamilelikten hassas mıyım bilemedim…