denizleo09 Kızlar 29 haftalık hamileyim bugün inanılmaz yoruldum gece yarısı oldu daha anca oturdum sürekli koşturdum her zaman tansiyonum 11-7 olurdu şimdi ölçtüm ilk defa 8-4 çıktı çok mu kötü tuzlu ayran içtim anlamadığım için soruyorum
User133 denizleo09 düşük olması yüksek olmasından iyi benim sürekli yükseliyor tansiyonum yükseldikçe bebeğim gelişimi geriliyor o yüzden çok düşmediği sürece düşük olması iyi geçmiş olsun 💐
gizem3435 denizleo09 benim tansiyonum da genelde 8-4 çıkıyor ve kafamı kaldıramıyorum sanki her an düşüp bayılacağım gibi geliyor. Tuzlu ayran ve bol su için. Uzanın ayaklarınızı yerden yüksek bir yere kaldırın dinlenin. Malesef doktor da bişey yapmıyor ama daha fazla düşerse muhakkak gidin.
Kdr1963 gizem3435 denizleo09 benimde hep öyle çıkıyordu doktoruma söyledim az az sık sık ye de yanında sürekli tuzlu karakter bulundur dedi
denizleo09 gizem3435 gece eşime ben öluyorum herhalde dedim. Taşınıyoruz kimsem yok bütün gün iş yaptım nasıl uyuduğumu bilememişim İnsan bayılacak gibi oluyor gerçekten de sıcakta bi yandan :(
denizleo09 Kdr1963 banada bugün öyle söyledi şekerimde çok düşmüş lifli şeyler ye dedi çok yordum herhalde kendimi
Dilekdamla Düşük olması yüksek olmasindan cok daha iyi. Bana perinatalog sakın tansiyonum düşük yukselteyim diye tuzlu ayran içeyim tuzlu biseyler yiyeyim deme dedi. Düşük olmasını tercih ediyoruz o gibi durumlarda dinlen dedi